ALBART Części do maszyn budowlanych i rolniczcych CASE, CATERPILLAR, NEW HOLLAND, JCB, VOLVO, KOMATSU, O&K, FIAT, FORD. Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
tlo2.jpg
×

Ostrzeżenie

Joomla\CMS\Filesystem\Folder::create: Wykryto pętlę nieskończoną.

Kontakt

ALBART Części do maszyn budowlanych i rolniczych
Leszek Ruszczak

ul. Zdziarska 86
03-289 Warszawa

NIP: 1132046962

tel. kom. 608-504-619

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WSZYSTKO DO KOPAREK - CZĘŚCI DO KOPAREK - CZĘŚCI DO MASZYN BUDOWLANYCH I ROLNICZYCH

 CASE - JCB - CATERPILLAR - VOLVO - KOMATSU - NEW HOLLAND - O&K - FIAT - FORD

 

 

 

Ogólne warunki sprzedaży, gwarancji, reklamacji i zwrotów (dalej nazwane OWS) dla konsumentów, firm, przedsiębiorstw, działalności gospodarczych itp., korzystających ze sklepu ALBART Części do Maszyn Budowlanych i Rolniczych Leszek Ruszczak.

I. Postanowienia ogólne

1.

Sprzedawcą jest:

ALBART Części do maszyn
budowlanych i rolniczych
Leszek Ruszczak
ul. Zdziarska 86
03-289 Warszawa
NIP 1132046962

tel: 608-504-619

www.wszystkodokoparek.pl

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2.

OWS są integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem sklepu, których akceptacja jest warunkiem skutecznego zawarcia umowy sprzedaży.

3.

Zamówienia można składać telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną na wskazany w punkcie 1. adres.

II.

Warunki sprzedaży

1.

Klientowi nie będącemu konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy, zwrotu towaru.

2.

W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sklep ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.

3.

Z chwilą wydania przez firmę ALBART produktu przewoźnikowi lub Klientowi, na Klienta nie będącego konsumentem przechodzą korzyści i ciężary związane z

produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu, firma ALBART od tej chwili nie ponosi odpowiedzialności

za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu.

4.

W razie przesłania produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika, Klient nie będący konsumentem obowiązany jest sprawdzić przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy

przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do

ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

5.

Do Klienta nie będącego konsumentem nie mają zastosowania postanowienia dotyczące rękojmi.

6.

Dla Klienta oraz Konsumenta odnośnie gwarancji mają zastosowanie postanowienia zawarte w pinkcie III. Warunki gwarancji

III.

Warunki gwarancji:

1.

Gwarancja udzielana jest na okres do 6 miesięcy od daty zakupu, bez możliwości jej przedłużenia.

Gwarancja jest udzielana tylko w przypadku, kiedy zakupiony asortyment jest zastosowany zgodnie z przeznaczeniem oraz zamontowany przez serwis ALBART lub wskazany przez firmę ALBART lub zamontowany przez autoryzowany serwis CASE, KOMATSU, JCB, VOLVO, New Holland, CAT.

Gwarancja nie obejmuje prawa klienta do domagania się zwrotu z tytułu utraconych zysków lub poniesionych kosztów w związku z awarią produktu.

Gwarancje nie obejmuje szkód wyrządzonych nieprawidłowym działaniem podzespołu.

Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne.

Roszczenia gwarancyjne dotyczą tylko samego produktu (wymiana na wolny od wad lub zwrot równowartości), nie dotyczą kosztów dodatkowych takich jak transport, montaż, demontaż, usługa serwisu, badania diagnostyczne itp.

3.

Gwarancji nie udziela się na :  łożyska, uszczelniacze, uszczelelki, zestawy uszczelniające siłowniki, zestawy uszczelek , sworznie, tulejki, drążki kierownicze, końcówki drążków, krzyżaki części elektryczne i elektroniczne (wymagaja spełnienia szczególnych warunków podczas wymianu i odpowieniej konserwacji do prawidłowego funkcjonowania opisanych w instrukcjach operatora maszyny).

 

4. Gwarancja nie obowiązuje:

a)

w przypadku zakupu niepełnego zestawu naprawczego piasty/zwolnicy/skrzyni/dyferencjału/przekładni redukcyjnej itp. oraz braku wymiany

pozostałych elementów współpracujących na nowe nieużywane, GWARANCJA NIE OBOWIĄZUJE z powodu możliwości wystąpienia awarii

układu, które mogą nastąpić na skutek destrukcyjnego oddziaływania innych eksploatowanych do tej pory elementów.

  • W przypadku zakupu niepełnego zestawu naprawczego to na kliencie spoczywa obowiązek udokumentowania i przedstawienia Gwarantowi wymiany pozostałych elementów zależnych na nowe wolne od wad oraz dopasowanie do parametrów wymienionego niepełnego zestawu naprawczego.

b)

w przypadku uszkodzeń na powstałych w wyniku: niewłaściwego montażu,  zaniechania konserwacji, wypadku, uszkodzeń mechanicznych, normalnego zużycia eksploatacyjnego,

stwierdzenia korozji części (np. rdza),  oraz przedwczesnego zużycia i na skutek niewłaściwego stanu innych elementów w szczególności: elementów układów jezdnych, kierowniczych,

napędowych, hydraulicznych.

5.

Warunkiem wszelkich roszczeń gwarancyjnych jest dostarczenie do firmy ALBART zgłoszenia reklamacji w formie papierowej lub w formie listu (wiadomości) elektronicznego z

dokładnym opisem zaistniałego uszkodzenia, okoliczności powstania i daty stwierdzenia usterki oraz faktury zakupu (kopia), karty gwarancyjnej (dotyczy wyrobów na które jest

wydawana), poświadczenie autoryzowanego warsztatu o zaistniałej wadzie oraz dostarczenie części reklamowanej w uzgodniony z sprzedawcą sposób.

6.

Rozpatrzenie reklamacji następuje po dokonaniu ekspertyzy przez producenta części, a nie firmy ALBART.

 7.

Okres rozpatrywania reklamacji–14-90 dni roboczych od otrzymania reklamowanej części (wynika on z terminów narzuconych firmie ALBART przez producentów), nie dotyczy konsumentów.

8.

Zwrot wpłaconych pieniędzy nie później niż do 14 dni roboczych od uznania reklamacji. Towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci

nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

9.

W w/w warunków gwarancji wyłącza się następujące podzespoły lub zespoły podzespołów z uwagi na odrębne Warunki Gwarancji dostarczane w odrębnej karcie gwarancyjnej,

wynikające z przeznaczenia,obostrzeń montażu oraz niezbędnych czynności eksploatacyjnych:

  •  Pompy hydrauliczne
  •  Motory hydrauliczne
  • Rozdzielacze hydrauliczne
  • Turbosprężarki
  • Siłowniki hydrauliczne

a)

Gwarancji podlegają właściwie zainstalowane, pracujące w normalnych warunkach eksploatacyjnych, kompletne zamkniętepodzespoły, których nie można sprawdzić bez prób ruchowych w szczególności przekładnia jazdy z hydromotorem, reduktor obrotu z hydromotorem, łożysko obrotu. Okres gwarancji na wymienione nowe towary wynosi 6 miesięcy, gdy zakupiony asortyment jest zastosowany zgodnie z przeznaczeniem oraz zamontowany przez serwis ALBART lub wskazany przez firmę ALBART lub autoryzowany serwis CASE, KOMATSU, JCB, VOLVO, New Holland.

Pojedyncze elementy wyżej wymienionych podzespołów nie podlegają gwarancji.

10.

Gwarancja obowiązuje jedynie bezpośredniego klienta

.

11.

Dla ważności gwarancji niezbędne jest przedstawienie faktury montażu podpisanej  przez uprawnioną i wyspecjalizowaną do dokonania danej czynności jednostkę.

.

12.

Na kliencie spoczywa ciężar udowodnienia wymiany elementów współpracujących, jeżeli ze względu na specyfikę swojego działania nie wymienione mogły być przyczyną nieprawidłowego funkcjonowania lub awarii reklamowanej części, a jeżeli elementy współpracujące mogą mieć wpływ na awarię klient powinien na swój koszt dostarczyć je do gwaranta.

13.

Gwarant ma prawo oczekiwać od klienta dodatkowych informacji w szczególności faktur zakupu części elementów eksploatacyjnych (takich jak np. : filtry, oleje odpowiedniego przeznaczenia, uszczelki, uszczelniacze), zdjęć, filmów, faktur montażu, odpisu wskazań przyrządów serwisowych.

14.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń części elektrycznych spowodowanych nieprawidłowym montażem lub nieprawidłowym działaniem układu elektrycznego.

15.

Gwarancja zakłada domniemanie sprawności działania części.

16.

Jeżeli towar nie zostanie odebrany w uzgodnionym terminie, Gwarant wzywa klienta w sposób pisemny lub telefoniczny do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Gwarant jest uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie towaru. Opłata ta jest równa aktualnie obowiązującej stawce za 1m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby gwaranta naliczanej za każdy miesiąc przechowania.

17.

Nie dostarczenie wymaganych dokumentów w terminie 14 dni od wezwania do ich uzupełnienia skutkuje nieważnością gwarancji.

18.

Gwarant ma prawo obciążyć klienta kosztami poniesionymi w związku z prowadzeniem procedury reklamacyjnej gdy roszczenie okaże się

bezzasadne, w szczególności kosztami: transportu, ekspertyzy, magazynowania, utylizacji

19.

Decyzja gwaranta odnośnie zasadności zgłaszanych usterek jest decyzją ostateczną.

20.

Wszelkie wymienione części stają się własnością gwaranta.

21.

Gwarancja nie obejmuje prawa klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z awarią produktu.

22.

W przypadku istotnej naprawy lub wymiany okres gwarancji nie biegnie od nowa.

23.

Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd w Warszawie według prawa polskiego.

24.

Firma ALBART ponosi odpowiedzialność tylko za szkody wyrządzone umyślnie.

IV.

Reklamacje nie wynikające z warunków gwarancji

1.

W przypadku wysyłek firmą spedycyjną odbiorca zobowiązany jest

sprawdzić jakość i stan dostarczonego towaru w obecności kuriera firmy

spedycyjnej. Jeśli w przesyłce stwierdzi uszkodzenie sporządza protokół

szkody, który wraz z listem przewozowym i kopią faktury jest podstawą do

reklamacji.

2.

Po 24 godzinach od dostarczenia przesyłki reklamacji jakościowych

nie przyjmujemy.

3.

Reklamacje ilościowe powinny być zgłoszone do sprzedającego w ciągu 10 godzin od otrzymania przesyłki.

4.

W przypadku odbioru własnego wymagane jest dokładne sprawdzanie

ilościowe i jakościowe towaru na miejscu i natychmiastowe zgłaszanie

ewentualnych zastrzeżeń.

V.

Zwroty niewłaściwie zakupionych części

1.

W wypadku pomyłki zamawiającego (w wyborze modelu, złym wskazaniu

potrzebnych części, wycofania się klienta itp.) istnieje możliwość zwrotu

przed upływem 14 po uprzednim uzgodnieniu ze sprzedającym oraz na

zasadzie : „TOWAR ZA TOWAR”

.

2.

Części na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.

3.

Części elektryczne i elektroniczne nie podlegają zwrotowi.

4.

Po upływie 14 dni zwrotów nie przyjmujemy.

5.

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie do firmy ALBART kopii

dokumentu zakupu oraz dostarczenie na własny koszt zwracanej części,

nieuszkodzonej i w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu.

 

Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/) is not within the allowed path(s): (/usr/home/gms7/domains/wszystkodokoparek.pl/public_html:/tmp:/usr/share:/usr/local/share:/dev) in /usr/home/gms7/domains/wszystkodokoparek.pl/public_html/libraries/src/Filesystem/Folder.php on line 488 Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/) is not within the allowed path(s): (/usr/home/gms7/domains/wszystkodokoparek.pl/public_html:/tmp:/usr/share:/usr/local/share:/dev) in /usr/home/gms7/domains/wszystkodokoparek.pl/public_html/libraries/src/Filesystem/Folder.php on line 488

Nie można oczyścić starych kodów CAPTCHA.

Zalecany folder do tworzenia i używania kodów CAPTCHA.: /usr/home/gms7/domains/wszystkodokoparek.pl/public_html/captcha

Zalecany url do używania kodów CAPTCHA.: http://www.wszystkodokoparek.pl/captcha

Imię i Nazwisko 
Temat 
Wiadomość 
Adres e-mail 
Proszę przepisać. 
 Pomóż walczyć ze SPAMem!